poniedziałek, 7 października 2013

62. Rozgrzewająca


owsianka z bananem w słoiczku po maśle orzechowym; ciastka speculoos



No więc było na prawdę całkiem nieźle. Poczułam że w końcu ktoś z tych wszystkich lekarzy chce mi pomóc, ale czy po jednej wizycie cokolwiek się zmieniło? Raczej nie. Po prostu pójdę z przekonaniem na następną.
No i wczoraj (w końcu!) kupiłam dynię :) Z części zrobiłam puree, a część zostawiłam być może na dzisiejszy obiad. Szukałam czegoś z jej użyciem na śniadanie, ale nie mogłam sie zdecydować i w końcu jednak wybrałam ciepłą owsiankę, tym bardziej że słoiczek po maśle no się prosił po prostu :P Jutro na pewno dyniowo ! Szykujcie się !
Jedno ciacho pokruszyłam do owsianki. Niebo. Uwielbiam je.

12 komentarzy:

  1. właśnie się dziś wybieram po te ciastka;D

    OdpowiedzUsuń
  2. te ciasteczka to znak,że jesień rozgościła się na dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, klasyczne ciasteczka :) Kojarzą mi się z zimą.

    OdpowiedzUsuń
  4. czyżby to były ciasteczka korzenne? :)
    Uwielbiam korzenne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pycha ;) takie śniadanko i do tego z ciasteczkami - połączenie idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiała być pyszna. zresztą, jak wszystko, co dyniowe<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te ciasteczka :) Są świetne :)
    No i słoikowa owsianka, pysznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszności! <3 Słoiczkowe owsianki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te ciasteczka zawsze zimą, w święta zajadam do ciepłego mleka patrząc przez okno na prószący śnieg - cudowne chwile :) a takie owsianki to są przepyszne, te słoiczkowe - wiadomo <3
    czekam na coś dyniowego, u mnie też może będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaaaaa kocham te ciacha

    ps. jakość zdjęć? no co Ty, są okropne xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka owsianka z takimi ciasteczkami to po prostu cudo :)
    Mam nadzieję, że następna wizyta też pójdzie całkiem dobrze. Niestety trudno trafić na lekarza, który naprawdę chce pomóc..

    OdpowiedzUsuń